Julgardiner

2 år i rad har jag velat fram och tillbaka med att införskaffa julgardiner. Nu har jag köpt mig höstgardiner som faktiskt kommer få vara kvar över jul. Nämligen gröna sammetsgardiner. Så sjukt mysiga gardiner och jag tror det kommer bli riktigt fint med stjärnorna, röda kuddar och liknande. Förgående år har min inredning kring jul varit mycket vitt och rött, men i år byts det ut till grönt,rött och grått. Tror det kommer bli riktigt bra :)  

Svårt att fånga hur mysigt och ombonat det blev med gardinerna  men känslan är verkligen väldigt ombonad och vi håller även på gör om i hela vardagsrummet så nya möbler ska införskaffas :) gardinerna skall även läggas upp. Supernöjd är jag i alla fall och nu går jakten vidare på röda fina kuddar, röd pläd och lite mer mysiga dekorationer. :) 

Kommentarer:

1 Anonym:

Åh, var har du hittat gardinerna? Jag är på jakt efter liknande och tycker det är svårt att hitta gardiner jag gillar.

2 Anonym:

Åh, var har du hittat gardinerna? Jag är på jakt efter liknande och tycker det är svårt att hitta gardiner jag gillar.

3 Anette- En fin jul:

Så snygga, kommer att passa kanon till jul också :)

4 Jul, Strålande Jul:

Riktigt fina gardiner. Förstår vad du menar, det blir genast en helt annan ombonad känsla så fort gardiner kommer upp. De kommer nog passa jättebra i jul. :)

Kommentera här: