Snart är det jul !

Tänk att snart är det dags för jul igen. Dessa 8 månader har gått enormt fort. Jag vet inte riktigt om jag kommer blogga så mycket i år då jag ska börja plugga på universitetet Dessutom så hade jag knappt någon blogglust förra året och vet inte om jag riktigt kommer få det i år, men jag ska försöka ! :) Annars hittar ni mig på instagram, där jag är mycket mer aktiv : julblogg_christmaslady 

Jag har inte riktigt hängt med att det har gått 8 månader av detta år och blev påmind av min bloggapp att jag faktiskt har en blogg. Så jag säger hej till er alla igen och i september kommer jag säkert igång igen. Jag startar med att visa vilken fin ljusstake jag ska köpa hem lite senare i höst, den jag kollade på förra året men det blev stjärnor istället. Denna ska stå i köksfönstret  :)

Kommentera här: