Påskpynt - kan det bli till julpynt ?

Jo men visst kan det bli så. Hittade dessa supersöta fåglar på ellos. Jättefina som julgranspynt, jag älskar fåglar i julgranar, alla sorter och dessa funkar både till jul och påsk : ) Förra året köpte jag inte en enda julgransdekoration, trots mina förberedelser så blev det helt enkelt inte så. I år ska det bli perfekt, nåja på snudden till perfekt i mina ögon. Kommer mixa med naturpynt, fjädrar, julgranskulor osv. Jag ska verkligen fylla hela granen med pynt : ) 
 
 
Dessa kulor letade jag dock efter förra året. Men de var slut. Hoppas rusta får in dem igen, såå fina. 
 
gillar verkligen vita dekorationer i julgranen, ser så "snöigt" ut.
 

Kommentarer:

1 mykindofchristmas.blogg.se:

Så fint! Lite den stilen jag tänker mig på min gran!

2 victoriajul.blogg.se:

Jag gillar också vita kulor. Gillade de vita kulorna mycket.

Kommentera här: