Shopping, Yankee Candle ljus med en toutch av jul

Jag var ju som sagt till YC butiken på stan idag. Skulle leta efter julljusen men expediten berättade för mig att julens ljus kommer in i november. Så hon visade mig lite höstljus med en toutch av julen. 
 
Dessa ljus luktar ljuvligt och jul ! Det behöver inte stå christmas på den för att doften ska associeras med julen. Doften är kanel, då kan ni tänka er hur juligt och gott det doftar :) 
 


Ska tända ett ljus senare ikväll. Jag ska storstäda, tvätta och byta sängkläder. Kommer kännas helt underbart att slå sig ned i soffan ikväll :)

Gillar ni Yankee Candle ? :) 
 

 

Kommentarer:

1 Tuuli:

så härligt med doftljus! - vill förresten passa på att tipsa om att jag har en månadensblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

Kommentera här: