Självklart har inte julbloggar funkat för mig på 2 dagar

Alltså jag blir galen, julbloggar lägger inte upp mina inlägg och det börjar nästan kännas som någon jävlas med mig. Det finns en viss blogg som ALLTID får upp sina inlägg. Funderar på att dra mig ur den sidan bara för att jag blir så irriterad ! Jag märker att jag får trafik från helt andra sidor och läsarantalet stiger varje dag ändå trots att mina inlägg aldrig kommer upp. Jag förstår att det är ett högt tryck men att inte få upp ett enda inlägg på 2 dagar när en viss blogg får upp alla sina miljoner inlägg per dag, ja då kan man inget annat än bli irriterad och det påverkar bloggen. 
 
jaja irriterad idag och extra irriterad att se att mina 4-5 inlägg aldrig når sidan. Nej från och med i morgon går jag ur julbloggar och kommer inte synas där eftersom jag ändå får mina söta läsare från helt andra sidor. ( Har google analytics och där kan man se exakta statistiken och var ifrån läsarna kommer ifrån för sidor ) Kommer även dra mig ur jultoppen eftersom statistiken där är helt galet fel. Stod att jag hade 104 besökare igår när det var 250 unika besökare! 
 
Så detta blir sista inlägget där jag ens är registrerad på dessa sidor och kommer fortsätta med mina andra sidor där jag finns med. Förlåt för värsta bittra inlägget men det känns surt att engagera sig till bloggen när inläggen helt glöms bort. Vill du fortsätta följa mig och min blogg  så finns jag på bloglovin, bloggtoppen och instagram :) 
 
TACK TILL ALLA FINA LÄSARE SOM KIKAR IN HÄR VARJE DAG ! ÄR SÅ
TACKSAM ATT DET FINNS MÄNNISKOR SOM VILL FÖLJA MIG  :)
 

Hoppsan sedär, när jag kritiserar julbloggar kommer ALLA mina inlägg upp direkt. Skumt va !? 
 

Kommentarer:

1 Anette - En fin jul:

Vi är flera stycken som har problem med att ens bli registrerade på "Julbloggar", det står "under behandling" och sen händer inget mer, sjukt irriterande är det. Julbloggarna.blogspot.se fungerar däremot bra tycker jag och där dyker nya bloggar upp hela tiden.

Svar: Men vad tråkigt ! :( Har sett flera bloggar jag läser som aldrig kommer upp där så tur jag har sparat ned på datorn. Riktigt tråkigt. Helt plötsligt efter min "kritik" i inlägget kommer precis alla mina inlägg upp, typ 20 min efter jag publicerat. Tack för tipset ska kika in där :)
misshappineess.blogg.se

2 Cecilia RockBabe Kärvegård:

Det är irriterande när saker inte fungerar. Sådana där grejer ska liksom bara fungera.

Önskar dig en suverän kväll!

You Rock!!!

Svar: Tack vad gullig du är :-)
misshappineess.blogg.se

3 Helenes underbara jul:

Jultoppen är tyvärr så, de registrera annorlunda mot hur Blogger registrera tex. Jag har också stora skillnader men tänker att det är lika för alla (Vet att Amandas jul också har uppmärksammat detta). Trist dock att inlägg inte dyker upp, tycker att det är så med vissa av julsidorna, att det ibland tar lite tid och att de laggar.


Svar: Ja precis, mailade och de skrev liknande så det är bara att acceptera :) ja jättetråkigt. Missar så många inlägg av mina favoritbloggar när jag kollar via telefonen genom sidan pga att deras inlägg inte dyker upp, så tråkigt för många bloggare :(
misshappineess.blogg.se

4 Maries strålande jul:

Jag följer dig och alla andra via bloglovin, mina inlägg har inte visats på julbloggar på ett par år. Inte ens inlägg på sommaren då är ju trycket på sidan knappast stort.

5 linda andersson:

Ush vad tråkigt att det ska krångla. Är ju via den sidan jag läser alla julbloggar .

6 Caroline/Julmysigt:

Många verkar ha problem med att alla besök inte registreras. Har också det problemet...
Tråkigt att det inte fungerar =(

Kommentera här: