Hemmets journal - jul & traditioner recension

Igår ramlade jag och slog mig rejält. Högläge är vad som gäller nu några dagar framöver. Vad passar inte bättre då att läsa en jultidning ? Tidningen som jag läste var hemmets journal - jul & traditiner. 

Första intrycket är att tidningen är sååå mysig och omslaget är riktigt fint. Med gammaldags "teckning" och små bilder från reportagen får mig att längta efter att öppna tidningen. 

Med i tidningen får man sånghäfte, mall till pepparkakshus, bokmärken och mycket mer. Superbra. 

Tidningen har många fina och mysiga reportage, vackra bilder och ger mig en känsla av längtan efter julen. Jag älskar att det är flera långa reportage i år. Tummen upp på det. 










Denna tidning får verklige tummen upp! 5/5 :) 

Kommentarer:

1 Charlie CS- Kulturtanten som älskar jul:

Den hoppade ner i min kundkorg också idag! Såg det på jultradioner och den såg så trevlig ut. Har dock inte börjat läsa än. Men din recension verkar lova en trevlig stund!

Kommentera här: