Oj vad det blev juligt - Julgardiner

Herre min jesus, jag som inte alls var klar med sommaren... Är nu helt igång med hösten och julen, haha så kan det gå. En anlednig är nog för att jag är sjuk och ligger nedbäddad i sängen och det är såå mysigt att bara kolla på mobilen efter murrig och höstig inredning. Just nu letar jag efter gardiner och... 
 
.... Inte vilka gardiner som helst, utan julgardiner ! Förra året så var jag på jakt efter sådär riktigt julröda gardiner till vardagsrummet men hittade inte några fina på stan. Jag orkade inte hålla på beställa från nätet ifall jag skulle behöva skicka tillbaka. Men nu är jag ute i god tid, vilket kanske är knäppt egentligen.. men varför inte, skönt och ha allt sånt klart så vi kan njuta i december utan stress : ) 
 
Hittade dessa gardiner och tror jag ska klicka hem dem för att se om färgen är bra. Frågan är, vilken färg tror ni blir bäst ? Jag vill inte ha för mörka men inte heller för klarröda. Vilka tycker ni? 
 
 
 
Bilder från jotex. Gardinen heter Kulör. 

Kommentarer:

1 Johanna firar jul:

Jag hade valt de mörkare :)

Svar: Det lutar åt dem :) Ser mer mysiga ut :)
misshappineess.blogg.se

2 Aline:

De mörkare gardinerna!! 😀👍

Kommentera här: