Moodboard - Julinredning

Jag har gjort en Moodboard för julinredningen. Vi håller ju som sagt på att renoverar och det kliar i fingrarna att inreda, både med möbler och med julinredning. Så för att få en helhetsbild utav hur jag ungefär skulle vilja ha det så gjorde jag alltså en Moodboard. 
 
 
 
 
 
Soffan har vi alltså och det är ungefär såhär jag tänkt mig. Temat blir grått, vitt och rött med en stoor kungsgran. Sedan ska jag ha massor av ljus, några söta tomtar, röda eller vita gardiner längst med hela vardagrummets fönstervägg. Sedan vill jag ha något mer men vet inte riktigt vad :) 
 
 
Pläd : Gripsholm, sovtex.se 
Stjärna : Uttaget.se
Julgranskulor : Rusta 
Julgran : hemgran.se

Kommentarer:

1 zara:

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kika då in hos mig och anmäl dig, länk finns i senaste inlägget. Kram!

2 Emma, Jul i fjällen:

Åh, vilken fin filt! Jag gillar exakt samma färger som dig till jul :)

Svar: Ja visst var den fin :)
misshappineess.blogg.se

Kommentera här: