Måndag - Snart 3 månader till julafton

På torsdag är det exakt 3 månader kvar till julafton. Det känns som att tiden bara springer ifrån mig, hinner knappt med ! Snart börjar butikerna att plocka upp julsakerna, har för mig att rusta plockade upp julsaker i början av oktober. Hur som helst så längar jag, ska köpa massa nya julsaker. 
 
Det som står på min lista är 
 
- två stora julstjärnor till vardagrummet 
- Julstjärna eller ljusstake till köksfönstret 
- Julgranskulor i mängder ( Har några favoriter som ska köpas in, visar dem i ett annat inägg )
- röda gardiner till vardagsrummet  ( tips mottages gärna, behöver 6 st längder  )
- prydnadsren 
- ljuslyktor
- glöggmuggar & russinskål 
 
Sen tillkommer det med all säkerhet en hel del krimskrams och saker som jag bloggat om. Så hiimla mysigt ! Nej nu måste jag ta och värma på min lunch och sen ska jag iväg och simma. Hoppas bara att förkylningen är helt botad, så jag inte insjuknar igen. Viktigt att träna och dra ner på sockret innan julen drar igång på riktigt ;) 
 
 
 

Kommentarer:

1 Thereses jul:

Ska nog också ta och skriva ner min inköpslista snart också. Just nu sitter den i huvudet, men den börjar bli farligt lång haha... :)

Svar: Haha ja det brukar bli så, min lista bara fylls på :P
misshappineess.blogg.se

Kommentera här: