Julpyssel till julgranen - idéer

Jag har skrivit mycket om julgranskulor och hur jag fått en dille på det. Kommer köpa en hel del då vi inte har några alls. Men jag kommer även pyssla ihop något mer mot naturmaterial också. Älskar att kolla på Pinterest för idéer, alla bilder är därifrån. 


Dessa hjärtan är så fantastiskt fina. Funderar på att leta efter kulor eller liknande istället för att använda bär. De är riktigt fina. :) 


Dessa är superhäftiga, och vita så kan inte bli bättre. Ska verkligen prova göra dessa och håller tummarna för att de blir lika fina som på bilden. Man tar alltså bort ballongen när snörena är torkade. 


Kottar i julgranen är så himla fint. Kommer göra dessa fast med vita band. Riktigt sött :) 

Brukar ni pyssla till julen ? :) 

Kommentarer:

1 Mer jul - Lillie:

Kotten var ju himla gullig!

Svar: Ja visst var den :)
misshappineess.blogg.se

2 bina:

Jag har fixat massa kottar som jag tänkte ha i granen också i år :) Så fint!

Svar: Det är ju så himla fint :)
misshappineess.blogg.se

Kommentera här: