Julmarknader 2015

I år funderar jag på att besöka några fler julmarknader än vad jag brukar. Det är så otroligt mysigt och stämningsfullt att gå på julmarknad men trots det så besöker jag bara en marknad varje år. Så i år blir det ändring på det :) 

Marknader jag tänker besöka 

- Wadköpings julmarknad Örebro 
- gamla stan Stockholm 
- Nora julmarknad 
- julskyltning / marknad Gävle 


Måste googla lite till på fler mysiga julmarknader här omkring. Är lite sugen på Berlins julmarknad faktiskt, den ser så mysig ut ! 

Wadköping som är här i Örebro är riktigt mysig och är varje söndag i december. Wadköpings julmarknad 2014 

Wadköpings julmarknad 2014 Bild : pressbilden.se 
 


Kommentarer:

1 Anonym:

Prova gärna Arbogas gammaldags julmarknad andra helgen i dec. Supermysig!

Svar: Å tack för tipset :-) det ska jag göra.
misshappineess.blogg.se

2 Charlie CS - Kulturtant som älskar julen!:

Rekommenderar verkligen Sigtuna http://boisigtuna.se/attraktion/sigtuna-julmarknad

och då även Stenige Slottsgalleri.


Svar: Måste ta och kolla in det :)
misshappineess.blogg.se

Kommentera här: