Vad är roligt att läsa i julbloggar ? Vad vill ni se mer av ?

Bloggsäsongen för julbloggar har dragit igång och jag har bloggat en hel del men det tryter lite just nu. Känns som jag bloggar om samma saker,  Bilder i affärer, jultidnibgar osv osv. Vill inte göra inlägg bara för att heller. 
 
Så tänkte passa på och fråga er läsare, vad vill ni läsa / se i min blogg ? Vad ska en rolig Julblogg innehålla ? Ska jag fortsätta med videos eller fokusera ännu mer på bloggandet ? Vad är roligast att läsa om i så fall ? 
 
Bloggen är ganska tom på egna fina bilder eftersom jag inte direkt haft något att fota, mer än julsaker i butiker och så :) känner att min blogg är lite trist och innehållslös just nu och det är inte så roligt att blogga längre. Sa Jag att ofta tappar suget och avbryter saker jag påbörjat ? :P 
 
Så hjälp mig, kom med åsikter :) 
 
Julen på Ica är igång :) 

Kommentarer:

1 Rad Girl:

Du kan göra en countdown till julen ;)

Svar: Det kan jag fundera på :)
misshappineess.blogg.se

2 Girltyping:

Nu kommer det mycket julgrejer till mataffärerna.

Svar: Ja det börjar bli en hel del :)
misshappineess.blogg.se

Kommentera här: