Recension allers julmagasin 2015

Nu har jag läst, eller snarare tittat igenom tidningen. Jag älskar julspecial just för alla dessa fantastiska bilder som kommer med reportagen. 

Årets tidning är helt fantastiskt ! Innehållet gav mig väldigt mycket inspiration och ännu mera sug efter julen. Bilderna är riktigt fina, reportagen bra och "pyssel" "mönster" tidningen som alltid är med var kanon bra. Tidningen är otroligt prisvärd med mycket innehåll, Toppentidning i år enligt mig och får 5/5. Här kommer bilder från tidningen. Hat knäppt med iPhone. 







Lilla "extra tidningen" med mönster. 





Har ni köpt allers julmagasin ? :) 

Kommentarer:

1 Linda:

trevligt med lite jul känslor :)

Svar: Visst är det :)
misshappineess.blogg.se

2 Linda:

trevligt med lite jul känslor :)

3 Emma, Jul i fjällen:

Ja, jag gillade den oxå! Tyckte att den var bättre än vanligt faktiskt :)

Svar: Ja den var så fin och inspirerande :)
misshappineess.blogg.se

4 Emma Engström:

Den tidningen kom mamma med hem idag! :D

Svar: Vad härligt :)?
misshappineess.blogg.se

5 Helenes underbara jul:

Inte än, för mycket vanligt jobb och familjen har hitintills hindrat mig från att länsa tidningshyllan på godsaker. Men jag hoppas kunna få tid att shoppa lite idag. Längtar efter att sitta ner framför brasan och bläddra i allehanda jultidningar.


Svar: Å vad mysigt med brasa, ja det gör du rätt i :)
misshappineess.blogg.se

6 Matilda:

Halloj! Kolla Gärna in mina tre senaste recensioner, de borde falla dig i smaken :D

7 Scented Candles:

Givetvis länkade jag fel blogg! Du ska INTE kolla hästbloggen utan ljusbloggen hahaha!

Svar: Ska kolla in :)!
misshappineess.blogg.se

8 Anonym:

Så mysigt 💕

Kommentera här: