1 oktober - nu börjar det närma sig !

Godmorgon mina snöflingor.  Nu är det Ä.N.T.L.I.G.E.N oktober och hösten är verkligen här. 
 
Nu börjar det närma sig julen med stormsteg, tycker jag i alla fall:).Oktober  är för mig en blandning av höst, halloween och lite jul. Tro det eller ej så har jag ett annat liv utöver julen ;)
 
Denna månad så har jag tänkt göra diverse inköp gällande julbelysning till fönstren. Just populära stjärnor brukar ta slut ganska snabbt i affärerna  så ska vara ute i god tid för att hitta mina stjärnor. 
 
Vad betyder oktober månad för er ? :)
 
Idag ska jag baka dumlekakor, lite höst över dem och inte direkt jul, men kan lägga upp receptet ändå :) kanske till och med spelar in en video :) 
Bild från jennys matblogg. En av de bästa bloggarna om ni frågar mig :) 

Kommentarer:

1 Linda:

Mm ser jättegoda ut! 😍❤️

2 Linda:

Jag och Lydia röstar för att du spelar in en video! 😀

3 Lena:

Ser ljuvligt goda ut!

4 Sonja:

Tack för kommentaren! Kakorna ser lika smaskiga ut som på mina bilder ;-)

Kommentera här: